Saturday, 16 August 2014

16.8.2013

Assalamualaikum readers....

Apa khabar, saya harap anda semua sihat. ok, mesti anda tertanya-tanya tarikh apakah itu, sebenarnya itu tarikh aku masuk plkn..Ok entri kali ini hanya mengimbau masa lalu di saat aq mula jejak kan kaki aku di KEM PLKN BUKIT BESAR KULIM, KEDAH. Banyak kenangan pahit dan manis aq tempuhi semasa berada di kem plkn, dan hari ni dah genap setahun aku tinggalkan kem plkn, tipu lah kalau kata aku tak rindu, walaupun dah setahun berlalu ingatan aq masih lagi menyimpan kenangan2 semasa berada di kem plkn. Aku rindu segalanya, rindu nak berkawad, rindu nak bergurau senda dengan kawan2 seperjuangan, rindu cikgu2 kat sana, bagi sesiapa yang bakal menjejakkan kaki ke kem plkn, janganlah risau, memang aku pon pada mulanya takut, sebab jauh dari family, kita x tahu lagi kawan kita macam nanti, apa yang akan kita tempuhi nanti, semua itu hanya sementara ja, gerenti masa dah dekat tamat latihan mesti hangpa semua x mau balik...aku tak tipu..tuuddiaa ayat...terkeluar bahasa kedah sikit. Kat sini lah aku belajar erti persahabtan, erti kesabaran, berdisiplin......

ok lah...aku malas nak berceloteh panjang2..jom kita layan gambar dulu..




              Komandan Kem PLKN Bukit Besar Kulim Kedah- Mejar Abdullah Sani Bin Mohamed


            







                      Barisan tenaga-tenaga pengajar kem PLKN BUKIT BESAR,KULIM KEDAH


                   

                                Hari Tamat latihan kem PLKN BUKIT BESAR KUMPLUN 3/2013







                                           Kumpulan BRAVO.. i really miss this moment :'(











No comments:

Post a Comment